Friday, February 25, 2011

OTAKU RESOURCES INGIN MENCUBA YANG BARU.

Perencah Char Kuey Teow OTAKU adalah satu-satunya produk keluaran Otaku Resources.
Kini perkembangannya amat mengalakkan.Perencah keluaran Otaku Resources ini kian dikenali pengguna.Syarikat sentiasa menerima panggilan dari setiap negeri oleh pengguna yang pernah mengguna pakai perencah keluaran Otaku Resources ini. Kebanyakkan ingin menjadi pengedar dan ingin tahu pusat jualan yang boleh dapati produk ini.

Walau keluarannya agak terhad disesetengah negeri namun pihak syarikat sedang usahakan agar setiap pengguna diseluruh negeri akan dapat membeli produk ini dengan mudah. Otaku Resources dalam usaha menambah pengedar kawasan dan negeri dari masa kesemasa.

Bagi memantapkan lagi kewangan serta pendapatan OTAKU RESOURCES kini pihak pengurusan cuba untuk mengusahakan satu lagi peruduk yang dijangka akan memberi pulangan yang baik kepada OTAKU RESOURCES. Kini diperingkat perbincangan harga peralatan dengan pihak yang ingin menjual keseluruhan peralatan untuk memproses air minuman (REVERSE OSMOSIS SYSTEM). peralatan ini telah diguna pakai tapi sekadar peringkat ujian sahaja. Ada beberapa masalah yang dilalui pengusaha ini telah ambil keputusan untuk tidak meneruskan projek ini dan peralatan ini tersimpan begitu sahaja.

Pihak Otaku Resources sedang mendapat khidmat nasihat dari mereka yang berpengalaman dalam bidang ini.Pihak syarikat juga sedang mendapatkan pinjamanan untuk tambahan modal bagi melaksanakan hasrat ini.












Keseluruhan peralatan serta mesin memproses ini dalam keadaan baik. Sekiranya ada mereka yang ingin melabur dengan kami amat-amat dialukan mengikut terma dan syaratnya.

No comments:

BERGERAK SELAGI DAYA

BERGERAK SELAGI DAYA
UNIT PEMASARAN