Tuesday, March 15, 2011

4 TAHUN OTAKU

Tahun 2011 menjadikan OTAKU RESOURCES lebih matang dalam bidang pembuatan makanan khususnya dalam penghasilan perencah pelbagai guna berjenama OTAKU.Dalam tempoh hampir 4 tahun berbagai pengalaman telah dilalui. Peratusan duka melebihi suka yang pasti ditempuhi sepanjang tempoh ini.

Sebalik duka ini yang pastinya ada kemanisan menjadi pengubat serta pemangkin kepada kejayaan ini. Mampu pertahankan nama syarikat beserta nama produk sehingga kesaat ini adalah sesuatu yang sukar kepada sesetengah pengusaha kerana ragam perniagaan tiada siapa dapat menduga.

Melayu , Cina , India atau sesiapa sahaja bukanlah boleh dijadikan sebagai kayu pengukur kepada kejayaan. Kegagalan tidak pernah memilih mangsa.Hari ini gagal mungkin dengan kekuatan yang ada ia boleh bangun semula di masa hadapan. Hari ini berjaya tapi mungkin hilang empayar perniagaannya sekelip mata tanpa diduga. Harus diyakini REZEKI milik illahi dan mencari REZEKI adalah milik kita sebagai hamba. Berjaya dan gagal kedua-duanya mempunyai hikmah yang tersirat.Meminta adalah milik hamba memberi adalah hak kekuasaannya... jangan jemu kerana ALLAH suka mereka yang meminta-minta kepadanya kerana ia Mahakaya.

Kejayaan OTAKU tidak sehebat rakan yang lain namun peningkatan menunjukkan perbezaan sebelum dan selepas dahulu dan kini. Semoga perubahan ini sentiasa kepada yang positf agar OTAKU terus cemerlang.

Sekiranya ada mana-mana individu atau syarikat berminat untuk meminang OTAKU jalan perbincangan sentiasa terbuka.

No comments:

BERGERAK SELAGI DAYA

BERGERAK SELAGI DAYA
UNIT PEMASARAN