Wednesday, September 7, 2011



Semperna Syawal yang mulia ini saya Norrizan Ahmad selaku Pengarah Urusan OTAKU RESOURCES bersama warga kerja Mengucapkan Selamat Hari Raya Maaf Zahir Dan Batin kepada semua pelanggan-pelanggan kami yang sentiasa memberi sokongan yang padu selama kami beroperasi tidak dilupakan juga pengedar-pengedar utama di seluruh negara yang berusaha mengembangkan produk jenama Otaku di seluruh negeri , juga peniaga-peniaga yang sudi menjual produk keluaran syarikat kami termasuk juga egensi-egensi yang sentiasa memberi perhatian kepada pengeluaran produk Jenama OTAKU.Kesempatan ini juga saya mengucapkan Selamat Hari Raya Aidulfitri kepada semua Usahawan kecil dan besar seluruh Negara.

Semoga setiap amalan yang kita tingkatkan dibulan Ramadhan yang lalu dapat kita teruskan pada bulan-bulan seterusnya. Diharap agar amalan yang kita laksanakan pada Bulan Ramadhan yang lalu diterima Allah sepenuhnya. Insyaallah. Semoga Allah perkenan akan doa yang kita pohon sepanjang Ramadhan yang lalu.

Berdoalah kita semoga Allah pertemukan lagi dengan Ramadhan yang akan datang agar kita dapat mengecapi ganjaran yang melimpah-limpah untuk kita yang sama sekali tiada pada bulan yang lain.

Usahawan yang berjaya adalah usahawan yang sentiasa mencari kecermelangan Akhirat.
5 waktu adalah tunggak segala kejayaan. Rezeki milik Allah.... Mencari Rezeki tugas kerja hamba... Jika gagal bersabar jika berjaya bersyukur... pasti kita antara Usahawan yang beriaman lagi cemerlang.

norrizan.

No comments:

BERGERAK SELAGI DAYA

BERGERAK SELAGI DAYA
UNIT PEMASARAN