Tuesday, March 15, 2011

2520 OTAKU KE BRUNEI

15 MAC 2011 GURUN KEDAH









Kerja-kerja penghantaran produk Perencah Char Kuey Teow Jenama OTAKU ke Brunei berjalan lancar seperti yang di jadualkan.Jam 9.55 pagi produk telah siap dimuat kedalam lori untuk bergerak ke pusat pengumpulan produk.Semua produk yang akan ke Brunei harus di kumpulkan di Bengkel IKS MARA terletak di JAWI Kangar Perlis.

Sebanyak 2520 botol perencah char kuey teow OTAKU akan berlepas ke Brunei buat kali ke 4. Melalui kerjasama FAMA Kedah dengan sebuah Syarikat pengedar dari Sarawak produk OTAKU dan beberapa produk dari syarikat lainnya telah berjaya berada di pasaran Brunei.

Penghantaran sebelum ini bermula di PUSAT OPERASI FAMA , Jln Gangsa , Mergong Alor Setar Kedah dan kali ini telah berpindah ke negeri Perlis.Sebuah Kontena telah disediakan untuk proses penghantaran ini yang telah diuruskan oleh syarikat berkenaan..Hari ini adalah hari penghantaran semua produk untuk dimuatkan kedalam Kontena dan upacara berlepas akan diadakan pada 16Mac 2011 hari Rabu jam 3 petang.





Inilah kontena yang membawa semua produk IKS dari Utara untuk pasaran Brunei.
















Kerja-kerja mengisi kedalam Kontena siap pada jam 2.10 petang. OTAKU produk ke2 yang yang telah siap di muatkan kedalam kontena selepas produk berjenama Reco.

Semoga pada masa-masa akan datang ada lagi negara-negara lain yang berminat dengan produk dari Malaysia. Terima kasih kepada mereka-mereka yang membantu memperkenalkan produk keluaran Malaysia .

No comments:

BERGERAK SELAGI DAYA

BERGERAK SELAGI DAYA
UNIT PEMASARAN