Tuesday, October 26, 2010

KEDAI PAK NON CARUK PERLANDUK




Persada Biru nama sebuah yang tidak asaing lagi jika anda melalui jalan utama dari Gurun KeSik Kedah. Caruk pelanduk yang lebih tepat kedudukan kedai tersebut. Menjual pelbagai barangan dari makanan hingga lah kebatu nisan.Apa juga yang anda cari mungkin terdapat disitu. Kedudukannya yang strategi tetapi agak pelik jenis produk yang dipasarkan oleh pengusahanya. Ini kerana kebanyakannya barangan yan dijual dihasilkan oleh pengusaha tempatan. Sekitarnya hanya hanya kampung cuma laluannya sahaja menuju ke bandar Sik.




Apa yang ada di bandar tersebut. Namun Pak Non seorang pengusaha yang berpandangan jauh, berani dalam membuat perancangan dan keputusan.Bermula dari kecil-kecilan menjual buah-buahan dan ditambah satu persatu barangan lain dari masa-kemasa kini perniagaannya kian mendapat perhatian pengunjung luar dan dalam untuk singgah membeli.Pasti pengunjung tertarik dengan barangan yang terdapat didalamnya. Apa juga yang anda inginkan pasti ada disitu. Termasuklah Perencah pelbagaiguna Otaku.
Barangan kraftangan yang cantik-cantik pasti memukau anda. Harga yang rendah dengan barang yang berkualiti pasti anda berpuashati. Susun aturnya yang menarik memudahkan pengujung melihat produk pilihan.


Jika lapar dan dahaga anda boleh menjamu selera disitu, laksa dan ais kacang memang mengancam. Pendek kata semua ada... syabas Pak Non.. semoga anda terus berjaya.

No comments:

BERGERAK SELAGI DAYA

BERGERAK SELAGI DAYA
UNIT PEMASARAN