Monday, January 31, 2011

MUDAH CEPAT SEDAP BERKUALITI

SALAM SEJASTERA BUAT SEMUA PELANGGAN OTAKU RESOURCES

Mudah Cepat Sedap Berkualiti slogan yang menepati keperluan pengguna.

MUDAH - Cara menggunakannya amat mudah sekali. Tanpa perlu menyediakan pelbagai bahan lainnya untuk menghasilkan masakan kegemaran anda. Dengan menggunakan perencah char kuey teow pelbagai guna berjenama OTAKU pasti memudahkan kerja memasak anda.Setiap peringkat umur pasti boleh menggunakannya.Biarpun tidak pakar dalam masakan.Selepas menggunakan perencah OTAKU pasti anda lebih yakin dengan masakan anda.Sebotol perencah char kuey teow OTAKU anda boleh masak pelbagai jenis masakan yang menjadi kegemaran anda. Selain Char Kuey Teow ianya amat sesuai untuk mengoreng mi,bihun,padprid,masam ayam,udang,ketam,daging,sayur malah pelbagai lagi dan ianya akan lebih menarik serta sedap jika anda kretif dalam masakan.


CEPAT - Menggunakan perencah keluaran OTAKU RESOURCES masakan anda lebih cepat dari biasa biarpun apa juga yang anda masak.Resepi produk telah diadun sempurna untuk masakan. Tanpa perlu menyediakan pelbagai bahan anda boleh menyediakan masakan yang berkuliti dengan produk OTAKU ini.

SEDAP - Kami yakin Produk yang dihasilkan ini memenuhi kehendak dan citarasa pengguna ini kerana permintaan serta pengeluaran produk kian bertambah dari masa kesemasa.Semua bahan yang digunakan dalam penghasilan produk dari bahan yang berkualiti.

BERKUALITI- Kami lebih kepada sudut kebersihan serta kualiti produk. Utamakan kualiti sebelum kuantiti.Selain dari menghasilkan produk yang berkualiti kami berbangga hasil masakkan pengguna juga berkualiti.


CARA MASAK
Panaskan minyak , tumis bawang , masukkan undang dan sebagainya , masukkan 6 sudu perencah OTAku , masukkan secawan air udang , masukkan koteow, mi atau sebagainya. kacau hingga masakkan angkat dan hidangkan.


Maklumat lanjut sila klik DARI MEJA PENGARAH MESTI TONTON - PANDUAN MASAK MUDAH SENANG BERSAMA OTAKU

No comments:

BERGERAK SELAGI DAYA

BERGERAK SELAGI DAYA
UNIT PEMASARAN