Friday, February 3, 2012

Keuntungan Dikongsi Bersama

Pihak syarikat sedang merangka satu program yang akan memberi kebaikan serta keuntungan kepada setiap pelanggan yang sering mengguna pakai produk OTAKU . Selain dari diguna untuk masakan , dengan menyertai program yang sedang dirangka ini pelanggan produk otaku juga akan dapat menjana pendapatan tambahan yang agak lumayan.

Untuk memulakan sesebuah perniagaan pastinya memerlukan modal yang agak tinggi. Sekiranya ingin mencebur diri dalam pengeluaran produk pasti pada sesetengah dari kita tidak berkemampuan.

Program ini diilham bertujuan agar produk perencah Char Kuey Teow pelbagaiguna Jenama OTAKU keluaran syarikat Otaku Resources ini akan berada di setiap pelusuk daerah,negeri dan seluruh negara seterus dikenali seluruh dunia. Selain itu juga masalah harga kian tinggi dipasaran dapat diatasi. Harga produk yang kian tinggi di pasaran amat membimbangkan . Pengguna berpeluang memperolehi harga sepatutnya sekiranya menyertai program ini.

Untuk mengembangkan produk ini di setiap pelusuk tempat pihak syarikat memerlukan hebahan serta iklan yang hebat yang pastinya berharga jutaan ringgit. Hasilnya belum pasti berbaloi atau tidak. Ianya hanya memberi keuntungan pada satu pihak dan pelanggan yang sentiasa memberi pendapatan kepada syarikat hanya dapat merasa keenakan rasa pada produk ini sahaja sedangkan pihak lain mengaut keuntungan berjuta ringgit dengan menyiarkan iklan OTAKU hanya untuk seketika tayangannya.

Pihak syarikat ingin menawar peluang perniagaan kepada setiap pelanggan Otaku. Ianya amat mudah dan senang untuk mengurusnya. Syarikat Otaku Resources akan menjual lot-lot niaganya dengan kadar harga yang mampu untuk memulakan perniagaan ini.
Setiap pelanggan yang membeli lot-lot niaga ini akan mendapat beberapa keistimewaannya.

Setiap lot niaga ini ditawarkan dengan harga tertentu dan pihak syarikat akan memberi kelengkapan asas untuk memulakan perniagaan seperti Baju Unifom , Buku Resit Jualan , Sticker produk , Bag, CD dan produk untuk memulakan perniagaan
Produk ini boleh dijual di mana sahaja yang sah dari sudut undang-undang mengikut harga yang ditetapkan oleh syarikat.

Selain pendapatan boleh dijana melalui menjual produk secara runcit pembeli lot niaga ini juga akan memperolehi pendapatan yang lemayan dengan membantu syarikat menjual lot-lot niaga ini. Setiap 1 lot niaga yang terjual pihak syarikat akan memberi sejumlah produk dan produk tersebut boleh dijual dimana sahaja sebagai pendapatan. Sekiranya sukar untuk mendapat pelanggan bagi menjual produk tersebut pihak syarikat telah melantik sebuah syarikat untuk membeli produk yang diperolehi hasil dari jualan lot niaga tersebut dengan harga yang telah ditetapkan oleh syarikat.

Program ini sama sekali tidak sama dengan mana-mana jualan langsung maupun MLM atau juga skim-skim yang sering kita dengar. Pendapat hanya terhasil dari usaha pemilik lot niaga tersebut. Setiap lot niaga yang telah dibeli harus diniagakan supaya terhasil pendapatan. Setiap kedai yang tutup mana mungkin perolehi pendapatan.

Program ini ingin dikongsikan bersama dengan mereka yang benar-benar ingin menjadi seorang perniaga. Selain dari pendapatan hasil jualan produk dan Lot Niaga pemilik lot niaga juga akan perolehi pendapatan dari usaha mereka dimana pihak syarikat akan menawarkan bonus - bonus menarik merupakan sejumlah produk yang boleh dijual dimana sahaj atau dijual kepada syarikat yang telah dilantik. Bonus terbahagi kepada 3 iaitu Bonus harian , bulanan , Tahunan dan Cabutan Bertuah pada yang layak dihujung tahun.

Keseluruhan pendapatan sekiranya pemilik lot niaga ini bergerak aktif pasti menghasilkan ribuan ringgit setiap bulan.

Untuk menjadi pengedar sah produk OTAKU sebelum ini adalah berharga RM 4000.00 sebagai belian tunjuk minat, mungkin untuk masa akan datang untuk menjadi pengedar produk OTAKU tidak perlu berbelanja pada jumlah itu lagi.

Harga jualan untuk satu lot niaga masih dalam perbincangan dan belum diputuskan mungkin diantara harga RM 600 hingga RM 800.

Jadual pembayaran bonus dan pendapatan akan di keluarkan tidak lama lagi. Setiap pendaftaran akan menerima Baju Unifom , Resit Jualan Produk , CD , Produk perencah Otaku 350g x 24 Botol , sticker dan berbagai lagi bagi memudahkan anda menjalankan perniagaan ini.

Setiap pembayaran hanya melalui PUBLIC Bank Dan Maybank Sahaja. Tiada urusan secara tunai dan pihak syarikat tidak melantik mana-mana pihak untuk jualan secara tunai.


Sebarang pertanyaan boleh emailkan kepada halalmuslims@yahoo.com

No comments:

BERGERAK SELAGI DAYA

BERGERAK SELAGI DAYA
UNIT PEMASARAN