Wednesday, September 21, 2011

KUD- 5 HARI OTAKU DI PUTRAJAYA


Hari ini 20 Syawal bersamaan 22 September 2011 belum terlewat rasanya mengucapkan selamat hari raya maaf zahir dan batin kepada pengunjung blog Otaku Resources ini. Hari ini Otaku Resources adalah hari kedua di Karnival Usahawan Desa yang diadakan di presint 2 Putrajaya.

Karnival Usahawan Desa(KUD)dianjurkan oleh Kementerian Kemajuan Luar Bandar Dan Wilayah (KKLW) ini adalah usaha Kerajaan dalam mempertabatkan pengusaha melayu dalam bidang keusahawanan bagi membuka peluang lebih jauh kehadapan .




Sepanjang program ini dijalankan, Produk Otaku dapat perhatian pengunjung yang datang dari berbagai negeri. Ini kerana mereka pernah membeli dan pernah menggunakannya tetapi sukar untuk belian ulangan. Sebelum ini rata-rata maklumat dari pengunjung yang memaklumkan mereka membelinya dari hentian R&R Gurun arah selatan ketika mengunjungi utara semenanjung.

Program yang dianjurkan ini memberi kesan yang baik kepada pengeluar produk ini kerana pelanggan dapat bertemu pengusaha secara terus bagi membincang dari sudut pasaran.

No comments:

BERGERAK SELAGI DAYA

BERGERAK SELAGI DAYA
UNIT PEMASARAN