Tuesday, November 13, 2012

AWAL MUHARAM 1434 H

Salam Sejahtera buat semua pengunjung blog Otaku Resources. 2012 hampir melabuh tirai tahunnya dan meninggalkan kita bersama kenangan yang ada. Suka duka yang kita lalui bersamanya akan berlalu pergi dengannya. Jika diizin Allah dengan usia yang ada maka berkesempatanlah kita dengan lembaran tahun yang baru 2013 yang semakin hampir . Kehadirannya membawa kepada peningkatan usia setiap diri kita yang masih kekal hari ini dengan keizinannya.
Tahun 2012 akan berlalu pergi dan pasti disambut meriah oleh penghuni dunia. Semoga kita yang bergelar umat Nabi Muhammad tidak lupa sama sekali tahun agung Islam yang juga akan melabuh tirainya pada hari ini 14 Nov 2012. Tahun hijrah 1433 akan meninggalkan kita dengan berbagai kenangan suka duka sepanjang bersamanya.
Tahun Hijrah 1434 akan menemani kita sepanjang usia berbaki yang Allah kurniakan mengikut kehendak dan izinnya bermula esok hari Khamis 1 Muharam bersamaan 15 Nov 2012.. Semoga dengan kehadiran akan memberi sinar baru bersama keazaman yang kita pahat disudut hati masing-masing dengan berbagai keazaman dan cita-cita kearah kecermelangan rohani dan jasmani dalam mencari keredhaan Allah. Semoga dengan tahun yang baru peningkatan amalan dalam beribadah pada Allah akan ditambah dari tahun yang lalu.
Setiap tahun yang hadir membawa maksud penambahan pada usia mahkluk dalam menghuni di alam dunia ini tidak kira apa jenisnya. Kita yang bergelar mahkluk manusia yang dicipta sebagai mahkluk yang terbaik dengan kelebihan berakal maka kita ada tanggungjawab yang harus dilaksana. Maka dengan kehadiran tahun 1434 hijrah ini akan memberi lebih bermakna dalam kehidupan seharian kita dan kualiti sebagai umat Nabi Muhammad lebih terserlah.
SELURUH WARGA KERJA OTAKU RESOURCES BESERTA KELUARGA MENGUCAPKAN SELAMAT MENYAMBUT TAHUN 1434 H BUAT SEMUA MUSLIMIN DAN MUSLIMAT DAN SELURUH PELANGGAN JUGA PENGGUNA PRODUK OTAKU

No comments:

BERGERAK SELAGI DAYA

BERGERAK SELAGI DAYA
UNIT PEMASARAN